S'identifier

Voir la version complète : Sortie de Margna Mundi Gold


Marco Rale
16/09/2007, 16h17
Hohoho !!!

http://forum.paradoxplaza.com/forum/showthread.php?t=322953

Je prendrai bien NA pour essayer, mais je voudrais être certain que celà puisse tourner de concert avec ma vanilla (même avec deux installs différentes)

Quelqu'un a-t-il essayé ?

jimbo
16/09/2007, 18h34
• Magna Mundi uses a technique to generate random results based on previous event choices. This expands dramatically on the possibilities of game play. However, due to the engine nature, there are cases when another random result happen before the player had the time to click on the first one. This may lead to problems with the event pools designed (imagine an event pool where your King is recognized by the nobility but at the same time rejected due to both events firing close). The only remedy for this is to auto pause on all events pertaining the player. Even then, we are investigating together with Paradox if there is a bug that prevents user designed events to auto pause.


ce qui semble poser problème pour d'éventuels multi:enerve:

comeon
19/09/2007, 20h01
Il y'a un event bizarre et débile "dispersion des marchands" si on a des marchands dans trop de CoT. Cela donne -1 marchand/an et -5 % à -10 % d'efficacité commerciale.
Est ce que cet event disparait avec le niveau tech ?
Parce que on eput pas envoyer de marchands dans plus de 2 CoT avant d'avoir cet event, d'où un intérêt quasi-nul d'être puissance commrciale au début !

Chazam
19/09/2007, 22h00
Normalement, il me semble avoir lu que ça changeait effectivement avec le niveau commercial... :confus: